Aktuelt
Sjællands Kirkemusikskole
Sjællands Kirkemusikskole holde dimission den 19. august 2022 mellem 15.00-17.00
Folkekirkens Kirkemusikskoler søger controller
En fuldtidsstilling med mulighed for hjemmearbejde som controller for landets tre kirkemusikskoler er ledig til besættelse pr. 1. august eller snarest derefter.
Kirkemusikskolerne, som er geografisk placeret i Løgumkloster, Vestervig og Roskilde, uddanner kirkemusikere, herunder sangere og organister. Der er samlet omkring 500 årselever på de tre skoler, og der afholdes en lang række kurser og musikalske arrangementer.
De tre kirkemusikskoler er selvstændige skoler med hver deres rektor og bestyrelse.
I samarbejde med rektorerne og økonomimedarbejderne for de tre kirkemusikskoler skal vores nye controller varetage de løbende opgaver inden for økonomi.
Stillingen vil efter nærmere aftale få tilknytning til en af kirkemusikskolerne.
Læs hele opslaget og søg stillingen på Jobindex.
Løgumkloster Kirkemusikskole
Vi holder årsafslutning den 13. juni med følgende program. Tilmeldinger modtages på kontoret tlf. 7474 4070 eller lkms@km.dk
Kl. 9.00 Busafgang fra Kirkemusikskolen til Sønderborg
Kl. 10.00 Morgenandagt i Sct. Marie Kirke og efterfølgende demonstration af orglet
Kl. 11.00 Sønderborg Slot med besøg i kapellet og udstilling. Der serveres kaffe og te inden vi går ind
Kl. 12.00 Busafgang til Løgumkloster
Kl. 13.00 Frokost m/ medbragt mad nydes på Kirkemusikskolen
Kl. 13.45 Korprøve i Løgumkloster Kirke v/ Søren Birch
Kl. 15.10 Kaffe og kage i glasgangen mellem kirke og refugium
Kl. 15.30 Koncert i Løgumkloster Kirke med studerende og lærere
Kl. 16.30 Overrækkelse af eksamensbeviser, m.v. i kirkens dormitorium
Kl. 17.30 Festmiddag på Centralhotellet. Middagen koster 200 kr., drikkelse køber man selv
Kl. 21.00 Tak for i dag.
LØGUMKLOSTER KIRKEMUSIKSKOLE
søger økonomimedarbejder/adm. medarbejder pr. 1. august eller efter aftale
Skolen uddanner kirkesangere, organister og andre musikalske medarbejdere i folkekirken. Den virker med hovedsæde i Løgumkloster og har filialer i Sydjylland og på Fyn. Skolen har o. 160 årselever og arrangerer desuden en række kurser.
Vi forventer, at du har erfaring fra bogholderi- og økonomiarbejde. Vi lægger desuden vægt på, at du i samarbejde med de øvrige administrative medarbejdere har lyst til at indgå i andre af kontorets administrative og praktiske opgaver.
Arbejdet består i:
• budgetlægning og budgetopfølgning
• lønbehandling og lønkontrol
• diverse regnskabsmæssige opgaver
• løbende administrative opgaver
Vi forventer, at du:
• har relevant uddannelse og erfaring med bogholderiarbejde og økonomi
• har flair for IT og er en erfaren bruger af Office-pakken, især Excel
• kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
• er kvalitetsbevidst i arbejdet
• er serviceminded og god til menneskelig kontakt
• har gode mundtlige og skriftlige kompetencer
Stillingen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. juni eller efter aftale. Løn efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.
Yderligere oplysninger ved henvendelse til skolens rektor Hans Chr. Hein på tlf. 23 60 98 34 / Mail: hch@km.dk. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 21.
Ansøgning sendes til hch@km.dk eller til Løgumkloster Kirkemusikskole, Vestergade 9-13, 6240 Løgumkloster senest 21 maj.