Vestervig Kirkemusikskole
DUO - De Unge Organister

DUO er Vestervig Kirkemusikskoles tilbud om orgelundervisning for børn og unge mellem 10 og 18 år.

Har du prøvet at spille på et orgel?

Orglet er det største instrument i verden – og ingen orgler er ens!
Måske har du aldrig tænkt på, at det er muligt at gå til orgel – men det kan du!

Er du mellem 10 og 18 år gammel og nysgerrig efter at prøve orgelspillet, kan du melde dig til Vestervig Kirkemusikskoles særlige undervisningstilbud for børn og unge.

De første 9 lektioner er GRATIS. Herefter kan man fortsætte undervisningen mod betaling.

Inden du beslutter dig for tilmelding, er du velkommen til at komme til en prøvetime. Bare det at prøve et orgel er en stor oplevelse i sig selv!

Som elev vil du blive undervist i at spille med både hænder og fødder, læse rytmer og noder, spille firhændigt og meget mere.

Det er selvfølgelig en fordel at have nodekendskab, men ikke et krav.

Praktisk information:

• Undervisningen foregår som soloundervisning.
  • Der undervises i lektioner a 25 min. pr. gang.
  • 9 lektioner i henholdsvis efterårs- og forårssemestret – der er normalt undervisning hver anden uge.
  • Undervisningen foregår almindeligvis hos organister i kirker i lokalområdet.
  • Tidspunkt for undervisningen aftales med underviseren.
  • Udover soloundervisningen arrangeres elevkoncerter og ture, hvor vi lærer forskellige spændende orgler at kende.

Priser:

De første 9 lektioner er gratis, herefter gælder følgende priser:
9 lektioner a 25 min.: 995 kr.

Tilmelding:

Tilmelding til undervisningen sker til skolens administration i Vestervig.
Aftale om prøvetime forud for tilmelding kan ske til organist Louise Boll.

Vil du vide mere?

Kontakt Vestervig Kirkemusikskoles administration:
vvkms@km.dk
tlf: 97941685

Louise Boll:
louiseboll@gmail.com
mobil: 29894297

Følg med på Facebook og hold dig opdateret om kommende arrangementer, videoer, nyheder og andet spændende!