Håndbog for studerende
Håndbog - Faciliteter

Faciliteter

Bibliotek

Skolen råder over en mindre samling af noder, musiklitteratur mm.
Biblioteket kan du finde i kælderen på skolen.
Du kan låne nogle af bibliotekets noder og bøger med hjem. Henvend dig på kontoret.

Frokoststue

Skolens frokoststue med tilhørende køkken findes i kælderen. I køkkenet er der køleskab (til venstre for døren, markeret for studerende), komfur, mikrobølgeovn, service mm. Brugt service sættes i opvaskemaskinen.

Madvarer, som sættes i køleskabet, skal mærkes med navn – klæbemærkater ligger på mikrobølgeovnen. I kaffeautomaten i aulaen, kan købes kaffe, te og kakao, ved møntindkast.

Garderobe

Der er garderobe for enden af aulaen ved toiletterne. Der er endvidere en lille garderobe i kælderen, lige nedenfor trappen.

Brug af garderobe er på eget ansvar.

Glemte sager

Glemte sager lægges i en kasse i frokoststuen, i kælderen. Er tingene ikke hentet inden for et år, bliver de kasseret. Hvis du opdager, at du har glemt noget, kan du kontakte skolens kontor og spørge efter det, samt aftale hvornår du henter det igen.

Kopimaskine

Kopimaskinen er låst med en kode. Din underviser kopierer undervisningsmateriale/noder til dig til brug i undervisningen. Ved større samlinger kan du købe et kompendie på skolens kontor.

Hvis du skal have kopieret noget kan du henvende dig på kontoret for at få hjælp.

Private kopier koster 1 kr.

Opslagstavler

På opslagstavlen i frokoststuen i kælderen er der stillingsopslag, koncertplakater, meddelelser, referat fra De studerendes Råd og andet. Du er velkommen til at hænge relevante opslag på opslagstavlen, men det er vigtigt at opslaget får et datostempel fra kontoret.

Papirgenbrug

Der er opsat kasser til papirgenbrug flere steder på skolen, bl.a. i administrationskontoret og ved kopimaskinen.

Parkering

Parkeringspladsen ved skolen er til rådighed for studerende samt skolens ansatte. Studiekortet bruges som parkeringskort og lægges
synligt i bilens forrude. Dette er vigtigt, så vi kan sikre os, at det udelukkende er
lærere og elever, der benytter parkeringspladsen. Der kan holde mange biler parkeret og det er tilladt at holde i ‘lag’, hvis studiekortet ligger synligt i forruden.

Rygning

Der er rygning forbudt på skolen. Rygning foregår udenfor.