Ansøgning og optagelse
Efteruddannelse

i dit hovedfag

Har du en uddannelse som Kirkemusiker med orgel og korledelse eller Kirkemusiker med sang, kan du søge efteruddannelse i normalt op til tre år. De fleste søger efteruddannelse i deres hovedfag, men der kan også være andre muligheder. Spørg på din kirkemusikskole.

Undervisningen vil forløbe, med én underviser, i alt 18 undervisningsgange, hen over et studieår. Det er også muligt at søge om en halv plads.

Her kan du se priserne

Muligheden for tilmelding vises her på siden i perioden fra 3. januar og frem til 1. maj

Ring eller skriv til din Kirkemusikskolen, hvis du ønsker at få en mail, når der åbnes for tilmelding.

Du kan også tjekke vores Facebook-side, hvor det ligeledes vil blive offentliggjort, når der er åbent for tilmelding.