Løgumkloster Kirkemusikskole

Aktuelt:

Timelærer

Stillingsopslag                                                                                                                      Ansøgningsfrist: 30. 04. 2024

Under forudsætning af tilstrækkeligt timegrundlag opslår Løgumkloster Kirkemusikskole et antal stillinger som timelærere i, sang, klaver, orgel, teori/satslære, hørelære til besættelse pr. 1. august 2024.                                            Ansøgere bedes anføre alle fag, i hvilke de ønsker at undervise.

Ansættelse kan finde sted såvel ved hovedafdelingen i Løgumkloster som ved afdelingerne i Tarm, Horsens og Odense.

Ansættelse finder sted ifølge ”Cirkulære om løn- og ansættelsesforhold for rektorer og lærere ved folkekirkens kirkemusikskoler af 20. december 1996” samt ”Aftale om timetalsberegning m.v. for fastansatte lærere og om timelønsberegning for timelærere på kirkemusikskolerne af 10. december 1996”.

Yderligere oplysninger kan fås ved rektor Hans Chr. Hein: hch@km.dk / tlf. 74 74 40 70.

Ansøgning bedes sendt på mail til Løgumkloster Kirkemusikskole: LKMS@km.dk

Ansøgningsfristen er d. 30. april kl. 12.

Optagelsesprøver

Optagelsesprøverne foregår i Løgumkloster på nedenstående dage. Det er muligt for ansøgere at ønske tidspunkter og dage per mail til lkms@km.dk efter, at ansøgningen er sendt.

Optagelsesprøver for sangere

• Torsdag den 18. april
  • Fredag den 19. april
  • Lørdag den 20 april

Optagelsesprøver for organister:

• Lørdag den 6. april
  • Lørdag den 13. april
  • Mandag den 22. april

Vær opmærksom på, at repertoirelister skal være sendt via studieportalen, (se link til studieportalen her på siden) inden 1. marts.