Undervisningssteder
Løgumkloster

Løgumkloster Kirkemusikskoles hovedafdeling er beliggende på Løgumklosters gamle markedsplads. På adressen Vestergade 9-13 ligger skolens to hovedbygninger samt en stor have.

Undervisningen foregår primært i bygningen, Vestergade 13. Her er bl.a. 8 undervisningslokaler, bibliotek og opholdsarealer med køkken til de studerende. I Vestergade 9 har vi en korsal med flygel og et stort orgel, administration samt værelser til overnatning. Værelserne kan lejes af de studerende i forbindelse med undervisningen. Skolen råder over 5 orgler, 4 flygler, 6 klaverer, m.m. til undervisningen.

Undervisningen i Løgumkloster finder normalt sted på tirsdage og onsdage. Alle linjer for såvel kirkesangere som organister udbydes her.

I umiddelbar nærhed af skolens egne bygninger ligger klokkenistafdelingen på adressen Markedspladsen 7
(se nærmere under denne afdeling).

Vestergade 13 - set fra haven

Korsalen i Vestergade 9