kirkemusikskolerne.dk
Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Folkekirkens IT

Rådhusstræde 2
1466 København K

cvr: 2720 6808

formidler udelukkende salg af de undervisningsforløb m.v. som du tilmelder dig. Disse udbydes af:


Løgumkloster Kirkemusikskole

Vestergade 9-13

6240 Løgumkloster

Tlf. 7474 4070

CVR-nr: 68187028

http://www.kirkemusikskole.dk/kirkemusikskolerne-i-danmark/loegumkloster-kirkemusikskole/kontakt

 

Sjællands Kirkemusikskole

Allehelgensgade 8

4000 Roskilde

Tlf. 4632 0308

CVR-nr: 30420861

http://www.kirkemusikskole.dk/kirkemusikskolerne-i-danmark/sjaellands-kirkemusikskole/kontakt

 

Vestervig Kirkemusikskole

Skindbjerg Høje 1

7770 Vestervig

Tlf. 9794 1685

CVR-nr: 63239011

http://www.kirkemusikskole.dk/kirkemusikskolerne-i-danmark/vestervig-kirkemusikskole/kontakt

 

og anses som de ansvarlige arrangører og sælgere.

 

Handelsbetingelserne kan ændres og er derfor gældende for den enkelte tilmelding/betaling.

Lovgrundlag: E-handelslovens § 7 og forbrugeraftalelovens § 11.

 

Tilmelding

Ved at klikke på ANSØG knappen på skolernes hjemmeside indgår du en bindende aftale om deltagelse i en/et

  • optagelsesprøve
  • undervisningsforløb
  • kursus/arrangement

 

Information om bl.a. bekræftelse på din deltagelse/aflysning m.v. fremgår af skolens hjemmeside.

 

Fortrydelsesret/tilbagebetaling

Du har ret til at fortryde denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage efter forbrugeraftalelovens § 17, hvorefter fortrydelsesretten udløber.

De 14 dage regnes som udgangspunkt fra den dag, du har klikket ANSØG.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele den skole, hvor til tilmelding har fundet sted, din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring via e-mail.

Ved modtagelse af din fortrydelse inden fristens udløb vil det indbetalte beløb blive refunderet til dig inden for 30 dage fra modtagelse af din e-mail.

 

Framelding

Efter fristen for fortrydelse kan du afmelde din deltagelse via e-mail til den skole, hvor til tilmelding har fundet sted.

Følgende betingelser er gældende for de enkelte tilmeldinger:

 

Framelding vedr. optagelsesprøve:

  • Ved afmelding inden 14 dage efter tilmeldingsfristen (fremgår af hjemmesiden) vil det modtagne beløb blive tilbagebetalt. Ved framelding efter d. 15. marts tilbagebetales optagelsesprøvebidrag ikke.

 

Framelding vedr. studium, efter at tilsagn om optagelse er givet: 

  • Ved framelding inden skoleårets første undervisningsdag tilbagebetales administrationsbidraget. Til gengæld fremsendes faktura på kr. 500 i skemalægningsbidrag.
  • Ved framelding efter skoleårets første undervisningsdag, men inden d. 31. august refunderes halvdelen af det indbetalte administrationsbidrag.   
  • Ved framelding efter 31. august sker der ikke tilbagebetaling. 

     

    Framelding vedr. kurser:

    • Efter tilmeldingsfristens udløb er tilmeldingen bindende, og der opkræves fuld betaling.
    • Ved dokumenteret sygdom (lægeerklæring) inden 1. kursusdag kan halvdelen af kursusprisen refunderes.